fredag 28 september 2012

11 veckor på Svenska Topplistan!

Hej på er!
I dag fick jag veta att vi ligger som NR:6 på Svenska Topplistan!
Vi har halkat ned 2 placeringar från förra veckan och jag skall inte sticka under stol med att jag varit fruktansvärt nervös, eftersom Lasse Stefanz utmanade och BlackJack och Wizex ligger på listan i vår genre.
Men vi klarade oss kvar och nu hoppas vi att vi får vara med och "spränga" 12 veckor med vår Utanför din dörr!
Jag hoppas att ni vill fortsätta hjälpa oss och som tack för hjälpen kommer jag att lotta ut 3 st skivor nästa vecka!
Fram till onsdag kl 21:00 kan ni på Facebook och Svenska Topplistan rösta på Ninnas Orkester låt nr6!

Jag är oxå glad att kunna berätta att vi fått suveräna nya låtar knutna till oss och en producent som tror på Ninnas!
2013 blir Ninnas år verkar det som!
Håll tummarna för oss!!!
Stor stor kram och tusen tack för att ni finns! Utan er och ert stöd hade det aldrig gått vägen!!
Önskar er en jätte fin helg!
Kram❤Ninna med medlemmar i Ninnas orkester

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar