fredag 5 oktober 2012

12 magiska veckor på Svenska Topplistan!!

Stort stort tack alla som röstar på Ninnas orkester!!!
Vi har nu lyckats med er hjälp att ligga på Svenska Topplistan i 12 hela veckor!
Hipp hurra för er alla som röstar och hjälper Ninnas!!!
Vi ligger på plats NR5 med Utanför din dörr!
Yes! Jag är tok lycklig :)

Jag kommer med hjälp av Niklas på Svenska Topplistan lotta ut 3 st Ninnas orkester cd som tack för att ni troget röstat, hjälpt oss och stöttat Ninnas!
Jag hoppas ju så klart att ni nu inte slutar rösta, utan nu kanske
Vi tillsammans kan nå 16 veckor? Då är ju nästa Ninnas skiva ute i handeln!!
Tar vi 16 veckor ja då kommer jag lotta ut 10 cd!
Så in och ge Ninnas orkester och låt NR5 er röst!!
Stort stort tack alla!!
Jag verkligen ❤Er!!!!
Kram Ninna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar