lördag 1 september 2012

Ninnas orkester på 3:e plats!

Hejsan!
Denna veckan halkade Ninnas ner till 3:e plats med vår Utanför din dörr på Svenska Topplistan.
Men vi är så otroligt glada för denna placering och vi har varit med u 7 veckor nu som det enda " okända" band på denna listan! Det är en prestige utan dess like!
Vi hoppas att ni goa hjärtan där ute som har Facebook addar Topplistan eller Svenska Topplistan och lägger er första röst på Ninnas orkester NR 3 och sedan har ni två röster kvar att ge till andra band och artister på denna listan. Nu utmanar ju min goa vän Anna Sköld med sitt Wizex som låt nr12!
Vi hoppas att ni vill och kan hjälpa oss att slå rekordet för en nykomling på listan med 8 veckor!
Jag vill tacka från djupet av mitt hjärta att ni finns för Ninnas orkester!
Stort tack <3 och jag hoppas nu att någon arrangör ser att Ninnas orkester faktiskt är ett band att anlita till dans! För visst vill ni dansa till oss eller hur?
Jag önskar er en super härlig lördag och stor kram från Ninna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar