måndag 17 november 2014

Vilken fantastisk kväll vår skiv release fest blev!

Ninnas skiv release blev exakt så lyckad som vi hoppats på😄
Vilken kväll!
Jag svävade på moln hela kvällen och alla vi i Ninnas var på topp!
2 år av förväntan, planering, lyssning av ca 200 låtar blev tillslut 14 låtar och 1 år av inspelning och hårt slit!
Vi blev omskrivna av Trelleborgs Allehanda:

Jag är så stolt 
Tack mina killar i bandet! 
Tack för att ni vill spela med mig och jag hoppas att vi nu skall spela och ha kul i hop länge! 
Kvällen blev fantastisk! 
Jag kan inte med ord egentligen berätta för er som läser detta vilken känsla det är!
Bara att det är ett totalt lyckorus:)
Mina föräldrar Lena och Göran kom för att fira med oss!
Älskar er!
Vi hade även besök av Christian Andersson och Dansbands sidan!
Dessa fina presenter fick vi!
Tusen tack❤️
Diana från Får jag lov kom och gjorde repotage!




4 av våra fantastiska låtskrivare kom och firade med oss:
Jörgen Andersson som även producerat cd-n och äger bolaget Emmy Music och skrivit Ta mig här ifrån med mig,
Lennart "Lelle"Dahlberg kom med sin vackra fru och svåger, Mats Larsson kom och Lars Kristiansen kom med sin fina fru!
Pojkarna överaskade mig med ett stort fång med rosor och ett fint kort där de skrev : Grattis från dina låtskrivare! 
Tårarna rann!!!
Ni är fantastiska!!!
Vi hade med Linus som sjöng 
med Mats:
Är så stolt!
Här är jag och Kent: 
Fullt ös!!!

Bosse i pausen: 

Fredrik tar igen sig:
Kent igen:
Mats fixar med något:
Gäster:
Mina hjältar Lelle och Mats Larsson:

Hela Ninnas: 
Lite sång:
Kent:
Mats:

Här står jag med Lelle och Lars:

Helt underbart!!!
Min goa väninna Eva kom och firade med oss:
Jag vill tacka ALLA som kom denna kväll!
Det betyder så mycket för oss i Ninnas!!!!
Stor kram Ninna

Foto tagna av Christian Andersson














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar