fredag 21 november 2014

Ginza och fina recensioner av Tusen vackra dagar!

Hejsan!
Nu är det klart att Ninnas ingår ett samarbete med Ginza om försäljning av vår full cd Tusen vackra dagar och att den kan köpas genom dem!
http://www.ginza.se/
Så om 1 vecka finns Tusen vackra dagar i deras dansbands sortiment!

Detta damp ner i dag på Facebook sidan!
Nu har jag äntligen kommit på Spotify,
och lyssnat på låtarna, Steg för steg, och jag säger att
hjärtats slag, steg, för steg efter varje låt..
Vilken klass på låtarna och vilket GO, i din orkester..
Drag under galoschen hela vägen igenom..
vill bara höra mer,,,,så satsa nu på en full CD..
Jag hoppas att ni får spelningar häröver eller på någon av båtarna
öster ut mot Ålandshav...för det här låter tårögt bra..!!!
hela fyra mickar av fem, ger jag er maxisingel ..
Gud så spännande det skall bli när posten razzlar ner kuvertet
du skall skicka...väntar med spänning...
//Stickan som stod för recentionen
Jag bara säger JIPPIE!!!!!
Är så otroligt lycklig just nu!!!
Önskar er en fin helg!
Kram från Ninna och grabbarna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar