lördag 9 augusti 2014

Utmanare på Svenska Topplistan med Steg för steg!

Hej på er!
Vilken sommar vi har!
Ja, jag vill inte att sommaren övergår i höst ännu!!!
Vilken sommar, vilken värme, vilken hetta! Helt otrolig sommar vi har!!! :)
Ninnas håller på med inspelningen av vår full cd som kommer att bli klar i slutet av sep början av oktober om nu allt klaffar! På albumet kommer att bli en egenskriven låt som jag skrivit texten till och Jörgen Andersson som äger Emmy Music skrivit musiken till!
Jag hoppas att ni kommer att tycka om det!

Annars har vi inte gjort så mycket, vi repar in den nya repertoaren och det är lite spelningar fram över som vi ser fram i mot. 
Till hösten blir det lite andra roligheter som jag släpper, då jag vet att allt klaffar till 100% med våra olika jobb och kontrakt!
Vill ni veta mer om Ninnas och få fler uppdateringar om vad vi gör, finns vi på Facebook så adda oss gärna där!
Vi kommer så småningom att lägga ner bloggen och göra som de andra banden, bara ha Facebook sidan kvar!
En rolig nyhet är att Ninnas orkester utmanar på Svenska Topplistan på facebook!
Det är helt otroligt att vi Ninnas orkester får vara med bland storheter som Donnez, Wizex, Eliza`s och Streaplers!
Så nu ber jag er kära vänner!
Rösta snälla på vår Steg för steg som det makalösa radar paret Magnus Ekwall och underbara Lennart Dahlberg skrivit till oss!!!! Producent Jörgen Andersson och Emmy Music.
Ni gör så här:
Adda Nicke Svenska Topplistan och genom chatten lämnar ni 3 röster på 3 olika låtar med Ninnas Orkester som nr 1( med låt nr 11 först), sedan de 2 andra låtarna ni tycker om på svenska topplistans chatt!
Snälla rösta snälla! Kram Ninna och grabbarna!
Ninnas – Steg för steg spotify:track:6hwnhnKFg9OoNC6y6Nt6ST


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar