tisdag 1 mars 2011

Intervju för NINNAS på Malmö Kanalen!

Hej på er!
 I kväll blev jag och Mats inbjudna till att vara hemliga gäster på Malmö kanalen som sänder från Malmö och för att berätta om NINNAS ORKESTER.
Det var jätte skoj att få prata om Ninnas Okester i radio!
Vi möttes av 4 härliga människor som sänder varje tisdag mellan 20:00-23:00.
De heter Ronny, Sven, Britt och Maj-Britt.
Vi fick gott fika och hade ett par mycket trevliga timmar tillsammans.
Här är Ronny och Sven inne i studion:
















Här är Ronny, jag Ninna( ja så ser jag ut till vardags) och Mats:















Och här ute i kontroll rummet huserade denna kväll Britt och Maj-Britt:















Vi fick promota lite för vår skiva( som börjar att bli gammal nu, vi vet) och berätta lite hur framtiden är planerad för vår orkester.
Samt att jag kuppade lite och berättade om vår egen spelning i Trelleborgs parken den 23 april.
GLÖM inte att anmäla alla ni som vill komma!
TFN 0734-118462 eller e-mail 774lindgren@telia.com

Vi fick också prata med härliga människor i tfn efteråt som ville veta lite om oss och köpa vår skiva.
Här sitter jag och Mats i telefonerna:
















Vi ger er en stor kram och en bukett med blommor för att vi fick komma denna kväll!
HOPPAS ATT VI SES SNART!!!
Kram från Ninna

1 kommentar:

  1. Kul, alltid bra att göra sig hörd :o) Synd att jag inte visste, hade gärna lyssnat.

    Kram

    SvaraRadera