söndag 6 mars 2011

Dans på Börringe bygdegård!

Hej på er!
I går hade vi en super kväll tillsammans med underbar publik som kom till Börringe.
Vi i NINNAS ORKESTER tackar för underbar god mat och underbar publik som dansade, klappade och hade roligt tillsammans med oss!

Vi hade denna kväll hjälp av Stefan som har varit med och vikarierat förut.
Vi tackar dig Stefan för detta och vi hoppas att du hade lika kul som vi andra hade denna kväll!

Nog med skrivandet nu!
Här kommer lite kort från kvällen:

Här sitter vi och har ätit god mat!






























Här spelar vi visor:




















Dansen har börjat:















Här dansar underbar publik:
















Än så länge får jag på mig dragspelet utan att magen är i vägen...
Här står jag Ninna, vår duktiga och roliga Kent och Stefan:















Här dansas det:















Här är Stefan close up:

















Mats vår goa kapell mästare sjunger:















Och då dansade publiken skall ni veta:















Här sitter vår Fredrik vid sina trummor:















Och lilla jag Ninna:















Mer kort:















Det som är det fina med dans musik är att man kan dansa lugnt också:















Här är ett kort taget på oss från golvet:















Undrar vad Stefan tänker på?


Här busar Kent med Stefan:















Vi hade jätte skoj denna kväll och tackar Börringe vår fest gäng för att vi fick komma och spela för er!
Vi hoppas få åter komma!
Här är fler kort:
















Vi tackar Therese för hjälpen med att ta kort!
Tyvärr fick jag inte med henne på bild denna kväll!

Här är Fredrik igen:





















Och ett sista på mig Ninna:



















Som sagt, ni vet att jag och Mats väntar barn i sommar, men NINNAS spelar som vanligt ändå!
Inget kommer att bli inställt och vi ser varmt fram i mot sommarens spelningar!

Titta vad vi har hemma:















En nyfödd kull med Landseer valpar! Visst är de bedårande!
Om ni är mer nyfikna på mina hundar och valpar är ni välkomna in på hemsidan
http://www.landgold.nu/

GLÖM INTE ATT ANMÄLA TILL VÅR DANS I TRELLEBORGS PARKEN
PÅSKAFTON DEN 23 APRIL BJUDER NINNAS ORKESTER TILL DANS MELLAN KL:20:00-01:00.
INTRÄDE 100 KR.
FIKA FINNS ATT KÖPA I KIOSKEN INNE I TRELLEBORGS PARKEN.
FÖR INFO RING NINNA PÅ 0734118462 EL E-POSTA TILL 774lindgren@telia.com

Kram på er allihopa nu!
Tack för att ni finns!
Kram Ninna och killarna i NINNAS ORKESTER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar