fredag 22 mars 2013

Intervju!

Hej på er!
Saknar ni att dansa till Ninnas Orkester?
Det hoppas jag!
Vi ses snart det lovar jag!

I dag kom Trelleborgs Allehanda och gjorde en hemma hos intervju med mig!
Det var spännande att få berätta lite om mig själv, min familj, om Ninnas orkester, våra framtids planer, drömmar och på ett hörn kom ju även mina älskade hundar med!
Har ju valpar nu i min kennel( http://www.landgold.nu) och journalistern Nilla kunde inte låta bli att få se dem så klart!
Mina fina små vit-svarta goingar!
Den 9 april kommer det att vara med i tidningen i samband med att jag den dagen blir 1 år äldre!

Det blev lite foto modellerande och det var kul att få testa det också ha ha!

Jag får ofta frågan när vi skall spela på Törringelund, Granbacken och andra större ställen!
Mitt svar till er blir:
Det är bara ni som går dit och dansar som kan få oss dit!
Det gäller att arrangören vet att vi som orkester har publik till att dans kvällen skall gå på plus!
Så om ni vill dansa till oss, prata med arrangören och låt dem veta att ni vill ha oss där!
Jag kan tyvärr inte själv boka in Ninnas utan att arrangören vet att vi drar tillräckligt med folk!
Vi har ju kapaciteten i bandet, en bra repertoar och utrustningen för att spela på alla stora ställen!
Men vi är okända och vi behöver en knuff med hjälp av er som tycker om Ninnas!

Jag är så tacksam för allt stöd vi av er, när ni hjälper oss med era röstningar på Svenska Topplistan, Kjelles Dansotek etc!
Ni är GULD!!!
Stort tack och stor kram från Ninna






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar