måndag 1 november 2010

Scandic Hotell Linköping

Hej på er!

Denna helgen har vi spelat både för radio SMF:s lyssnare på fredagen, då som duo jag och Mats och hela orkestern på hotell Scandic hotell i Linköping.
Tyvärr hade jag glömt kameran hemma i fredags, så om någon dansande gäst från dansen i fredags tagit lite kort och vill dela med sig till oss skulle jag bli så glad om ni kunde sända dem till min e-mail adress 774lindgren@telia.com

Vi tackar alla dansande från i fredags för en underbart rolig kväll och alla fina applåder och god mat!
Vi ses igen 2011!

I lördags morse bar det av till Linköping där vi skulle spela för glada och fina människor.
Att vara dansbands musiker är inte så glamoröst alltid med långa resor, men vi i NINNAS har en god gemenskap så i vanen upp till Linköping bestod av mycket garv och mycket spex( särskilt då av vår komiker Ola!!) och vi brinner ju för detta med att få spela vår dans musik för underbar publik!

Här är lite kort på väg upp:















Fredrik och Ola sitter i vår buss.

För att fördriva tiden lite under de 45 milen upp läste Kent min Katttis tidning:















Go och glad som alltid!

Mats är ju chaffis i NINNAS med så han fick köra som vanligt:

















Här är jag Ninna nysminkad och klar för spelning:















Tur är det väll att smink finns( fniss)...

Ett kort precis innan vi skulle börja är nedan:
















Kent stämmer sin gitarr och jag Ninna tror jag skall flyga ser det ut som...

Här är underbara dansande gäster:
















Här är några till.....















Och här står Kent och Ola:



















Kent sjunger nog något vackert!

Här är vår goa Fredrik:















Och Mats sjunger också något vackert...




















Här är lite fler kort på dansande gäster:



















Det blev inte så många kort denna kväll, för vi spelar ju alla instrument så händerna är ju fulla då!
Men här är jag Ninna:















Vi i NINNAS ORKESTER tackar samarbets partner Stigen buss och Scandic Hotell för en jätte fin kväll!!

Om ni vill boka NINNAS för en dans eller fest bara ring mig, Ninna på tfn 0734118462 eller e-maila mig.

Önskar er en fin fortsatt november och vi kommer in med nya kort och spelningar snart!
Kram från Ninna och killarna i NINNAS ORKESTER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar