måndag 23 augusti 2010

Anderslövs marknad och spelning för HBKos stödförening.

Hej på er!
I lördags var en hektisk dag för oss.
Vi ställde upp för Anderslövs föreningsliv med att dels vara domare på talang jakten och dels med att jag och Mats spelade ca 1 h.
Jag tyckte att det var mycket roligt att få lyssna på 6 st duktiga sångerskor som alla var jätte duktiga!
Bra gjort allihopa!! Ni var så duktiga och fortsätt med att sjunga så kommer ni en dag att bli stora stjärnor!

Jag vill tacka vår trummis Fredrik som hjälpte oss att bära och rigga våra grejer inför vår 1 h spelning.
Puss på dig Fredrik!

Här är lite foton från marknaden:














Här är den lilla scenen som vi spelade på.
Här är jag Ninna när jag sjunger:
NINNAS PÅ DUO
Här är publik som lyssnade.


















Efter att jag valt ut min favorit artist och vi spelat bar det i väg till S.Sandby och spelningen för S.Sandby IF bollklubb stödförening.
Vi var ju där förra året och spelade och det var mycket roligt att få komma tillbaka igen och glädja er allihopa!
Här är lite foton från kvälls spelningen:


Ola och Kent lirar



Kent lirar och sjunger något vackert!























Kvällens sångare och vår "Elvis" Ola!



Jag med mitt dragspel lirar en låt!
Fredrik vid sina trummor:

Mats ger oss sitt leende!


Tusen , tusen tack för att vi fick komma och spela för er denna jätte roliga kväll!
Vilken spelning vi hade!
Ni var underbara och dansade till varenda dans vi bjöd upp på!
Tusen tack för maten, hel grillad gris är ju så gott!
Vi i NINNAS ORKESTER tackar er underbara människor för en hel lyckad spelning!
Jag hoppas att vi ses snart igen!

Nu är det bestämt att vi skall ha vår oktober fest lördagen den 16 oktober.
Vi kör ett samarbete än en gång med JW`s Buffe`och Cafe`.
Denna gång har vi varm mat.
Mer info om dansen finns på vår hemsida!

Jag hoppas verkligen att ni alla underbara människor kommer och gör den 16 oktober till en oförglömlig kväll!
Vi står för musiken, glatt humör och lokal, ni för ert underbara sätt så har vi receptet på en underbar kväll!!!
Låter detta bra?

Kram på er nu allihopa och gå in på hemsidan och se hur ni anmäler er till dansen!
Kram från Ninna med killarna i NINNAS ORKESTER!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar