lördag 13 mars 2010

Hejsan!
Jag har inte skrivit så mycket i den gamla bloggen, men skall försöka bättra mig i denna!
Vi har fått en fin blogg, ja det ser ni ju!
Nina sångerska i Ajax har hjälpt mig med denna fina layouten( själv har jag tummen på fel finger för att kunna sådant). Tusen tack min vän för det!
Jag är jÄTTE nöjd!!!

Det händer inte så mycket på NINNAS fronten just nu faktiskt!
Vi håller på att köra in en helt ny repa pga av att vi blivit med Kent(skratt) och där av in med nya fräscha låtar också!
Vintern har ju hållt oss i ett sten grepp och nu känner vi hur det drar i spele lusten!
Jag måste få säga att det låter bra om NINNAS ORKESTER nu!
Vi hoppas att cd-n snart skall bli klar ( ja jag har haft en ihållande förskyldning som inte velat släppa taget om mina bihålor) och då har vi fått lägga min inspelning lite på is. Men nu är jag fit for fajt och vill in och spela in resten!

Vi hade en fin spelning på Anderslövs gästis och hade celebert besök av världs artister till och med!
Jajamän, stora gossar var där och gjorde tummen upp till oss när vi spelade!
Det tackar vi för!
Tyvärr glömde jag i min iver att sjunga och spela, min kamera ja just det i innerfickan!
Jippie tänkte jag när jag kom på det 00:24 på natten!
Men våra goa vänner filmade, så det är tänkt att vi skall lägga in film snuttar på hemsidan från spelningen.

Vad tycker ni om hemsidan? Vi har lagt ned själen i att göra den bra och bästa kommentaren kan ge en NINNAS mugg!!!
Alltså jag utlyser en tävling här!
Bästa kommentaren om NINNAS sidan( nu skall den vara ärlig) skall skickas in till mig före 30 april!
Vi drar vinnaren själv( glöm inte att skicka med adressen så vi kan skicka den till dig).
Må gott nu och tusen tack Nina för allt!!!
Kramen på er!
// NInna

2 kommentarer:

  1. Hej igen!

    Samma här, det ska inte vara några problem nu att kommentera.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att er hemsida har blivit jätte fin, verkligen ett bra jobb med den. Det är ju ett stort plus att Fredrik är så fin på bilden, för jag älskar honom och det kommer jag alltid att göra vad som än hänt eller händer. Och jag saknar er alla i Orkestern :) Ni är guld värda allihopa och jag älskar att lyssna på när ni spelar <3 Ninnas Orkester är BÄST <3 Många Pussar och Kramar och Kärlek till er alla från er Josefin Klein

    SvaraRadera